Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
GRADNJA KOMPETENC
Trajanje
JANUAR - APRIL 2018
VELIKOST SKUPINE
20 udeležencev
CENA
1.250 € + DDV
Ultimativni cilj podatkovne analitike je identifikacija novih poslovnih priložnosti. Uroš Cvetko, Zavarovalnica Triglav

KOMU JE AKADEMIJA NAMENJENA

Akademija je namenjena strokovnjakom, ki:

  • razumejo proces pridobivanja vrednosti iz velike količine podatkov na način, da ti predstavljajo ekonomsko vrednost za podjetje. 
  • se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko (vodenje podatkovne analitike, vzpostavljanje ali vodenje oddelka za podatkovno analitiko ...). 
  • se pri svojem delu lahko ukvarjajo z različnimi področji: marketing, prodaja, kontroling, IT, razvoj, raziskave ...

ZNANJA, KI JIH PRIDOBIJO UDELEŽENCI AKADEMIJE

Udeleženci bodo pridobili celosten pogled na potrebe organizacije pri zbiranju in upravljanju podatkov:

  • Opredelitev poslovne vrednosti podatkov.
  • Kako se lotiti zbiranja in priprave podatkov.
  • Kako prepoznati in izbrati pomembne obstoječe uporabniške podatke.
  • Prilagoditev procesov v podjetju za zajemanje in spremljanje relevantnih podatkov.
  • Definiranje problema – postavljanje pravih vprašanj.
  • Delovanje različnih analitičnih pristopov in metod.
  • Interpretacija rezultatov analitičnih metod in modelov na način, da se pridobijo actionable insights.
  • Ustrezna umestitev rezultatov v poslovne procese oz. njihovo spreminjanje.
  • Implementacija rešitev v poslovanje – monetizacija podatkov.

DIPLOMA

Udeleženci bodo po zaključenem izobraževanju dobili prejeli diplomo DMS Akademije za upravljanje podatkovne analitike.

>>>> ŽELITE IZVEDETI VEČ PODROBNOSTI?

Program akademije:

1. MODUL: DATA DRIVEN BUSINESS / 24. JANUAR

Predavatelj: dr. Mitja Pirc, DMS

Poslovne priložnosti: priložnosti za monetizacijo podatkov in vzpostavljanje procesov za odločanje na podlagi podatkov.

  • 1. Uvod: Data driven (business)
  • 2. Viri podatkov
  • 3. (Marketinške) tehnologije in orodja
  • 4. Analitika: poročanje, poglobljene analize in modeliranje
  • 5. Analitični / BI tim & kompetence
  • 6. Implementacija analitike v organizacijo
  • 7. Sprememba kulture in upravljanje s spremembami

2. MODUL: NAPREDNA ANALITIKA / 31. JANUAR

Predavateljica: Maja Škrjanc, Telekom Slovenije, vodja tima za podatkovno inteligenco (Data Science)

1. DEL: UVOD V ANALITIKO

  • Razširjen pregled različnih naprednih analitičnih metod: od statistike do data/web/text mininga in analiz družbenih omrežij ...

 2. DEL: BIG DATA ANALITIKA

  • Različni analitični pristopi in različni načini k vzpostavitvi big data okolja: kaj vse je potrebno pripraviti v IT okolju, kakšni so specifični pristopi k analiziranju različnih vrst problemov ...

 3. DEL: MEJE IN PRIHODNOST ANALITIKE

  • Vpogled v trenutne state-of-the-art metode in konkretne primere napredne analitike, ki določajo trenutne trende in možnosti uporabe na različnih poslovnih področjih;
  • Glavni analitični izzivi in kakšne novosti lahko pričakujemo v bližnji prihodnosti na področju razvoja napredne analitike ...

3. MODUL: SKOZI PRAKSO O POSLOVNI ANALITIKI / 6. FEBRUAR

Predavatelj: Blaž Zabukovec, SAP Slovenija, SAP Analytics Presales Expert

1. DEL: Uvod v SAP-jevo analitiko

  • Spoznali bomo analitične možnosti, ki jih ponuja portfelj SAPjevih orodij, posebno pozornost pa bomo namenili novi generaciji oblačne analitike – moderni in intuitivni rešitvi, ki združuje vse analitične zmožnosti, vključno z načrtovanjem, napovedno analitiko in poslovno inteligenco.

2. DEL: Hands-on delavnica »Od podatka do informacij potrebnih za odločanje«

  • Naučili se bomo osnov praktičnega dela z analitično rešitvijo SAP Analytics Cloud.

3. DEL: Delavnica naprednih scenarijev načrtovanja in modeliranja

  • Na konkretnih primerih bomo spoznali prednosti, ki nam jih pri poslovnih odločitvah prinaša SAP Analytics Cloud.

4. MODUL:  PRIPRAVA PODATKOV in POROČANJE / 14. FEBRUAR

Predavatelj: Uroš Cvetko, Zavarovalnica Triglav, direktor službe za poslovno inteligenco 

1. DEL: PODATKOVJE in ORODJANaučili se bomo, katere podatke potrebujemo (interne, eksterne), iz kje jih lahko črpamo, kako jih organiziramo, standardiziramo in združimo v enotno podatkovno skladišče.

  • Viri podatkov (zunanji, notranji)
  • IT arhitektura (BI, DW – podatkovno skladišče, ERP, ETL, vizualizacija …)

2. DEL: POROČANJE

  • Top management reporting
  • Poročanje, vizualizacija; Boštjan Kožuh 

5. MODUL: VARSTVO OSEBNIH PODATKOV / FEBRUAR

Varstvo osebnih podatkov v luči sprememb, ki jih prinaša nova evropska Splošna uredba o varstvu podatkov (General Data Protection Regulation – GDPR) in priporočila, kako se najbolje pripraviti na njih. Določbe GDPR se bodo morale začeti uporabljati 25. maja 2018 v vseh državah članicah EU.

Zavezanci za uporabo uredbe so podjetja in druge organizacije, ki pri svojem delovanju zbirajo osebne podatke fizičnih oseb.

Nova uredba prinaša precej sprememb na področju zbiranja, obdelave oz. uporabe osebnih podatkov. Pri tem se osebni podatki nanašajo na fizične osebe, ki so lahko obiskovalci spletnih mest, prejemniki e-novic, udeleženci nagradnih iger, poslovni naročniki, zaposleni, uporabniki storitev idr.

6. MODUL: VIZUALIZACIJA PODATKOV IN STROJNO UČENJE / 12. MAREC 

Vodja delavnice: dr. Blaž Zupan, Univerza v Ljubljani

V podatkih bomo odkrivali uporabne vzorce, skupine, osamelce ter gradili napovedne modele, raziskali njihovo strukturo in ocenili njihovo napovedno točnost. Na praktičnih primerih bomo uporabili:

  • pristope za vizualizacijo podatkov,
  • orodja za gručenje,
  • klasifikacijske tehnike in
  • globoke modele.

7. MODUL: WEB ANALITIKA - ANALITIKA KOT TEMELJ DIGITALNEGA POSLOVANJA / 22. MAREC

Predavatelj: Iztok Franko, Diggintravel.com

Predstavljeni bodo:

  • Ključni kazalniki uspeha (KPI) za digitalno poslovanje
  • Vzpostavitev "data-driven" kulture in digitalnega teama
  • Kako začeti - prvi koraki
  • Case study 1: Digitalna analitika v praksi - predstavitev primera iz e-commerce prakse
  • Agilni BI za agilni marketing
  • Case study 2: Integracija digitalne analitike z ostalimi sistemi v celovit sistem za poslovno poročanje (BI)

8. MODUL: PREGLED PRIMEROV REŠEVANJA RAZLIČNIH IZZIVOV IZ RAZLIČNIH INDUSTRIJ / MAREC

Dovoljujemo si možnost spremembe programa in datumov posameznih modulov.

.

>>> ZAKAJ SMO PRIPRAVILI PROGRAM AKADEMIJE ZA UPRAVLJANJE PODATKOVNE ANALITIKE?

Na podlagi podatkov lahko identificiramo trende in vzorce, s katerimi bistveno izboljšamo potrošniško izkušnjo.

Če znamo iz na videz neobvladljivih podatkov prepoznati in izbrati pomembne obstoječe podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati, se lahko zelo približamo vedno bolj zahtevnim potrošnikovim potrebam. Na podlagi podatkov lahko namreč identificiramo trende in vzorce, jih nadalje analiziramo, implementiramo v razvoj in na osnovi novo pridobljenih znanj izboljšamo samo delovanje organizacije ter posledično tudi bistveno izboljšamo potrošniško izkušnjo.

Glavni cilj podjetij je pridobiti ekonomsko vrednost iz velike količine podatkov.

Ekonomsko vrednost iz podatkov lahko pridobimo le z dobro organiziranimi analitičnimi oddelki. To so tisti oddelki, ki se večino časa ukvarjajo z  upravljanjem s podatki in podatkovnimi analizami, pri čemer uporabljajo raznolika znanja in sposobnosti z več različnih področji z namenom, da lahko iz surovih podatkov preko procesa podatkovne inteligence pridobijo dodano vrednost.

Skozi program akademije bomo pokazali, kako prepoznati in izbrati pomembne obstoječe uporabniške podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati – z namenom izboljšanja delovanja organizacije in posledično z namenom izboljšanja porabnikove izkušnje.

VPISNI POGOJI

  • Izkušnje s področja podatkovne analitike.
  • Želja po pridobitvi znanj s področja uporabe podatkov z namenom pridobivanja dodane vrednosti za podjetje.
  • Osnovno znanje statistike in Business Intelligence metod.
  • Osnovno razumevanje podatkovnih struktur, podatkovnih baz.
  • Izpolnjen prijavni obrazec z opisom specifičnih znanj.
  • Prednost pri izboru imajo delovne izkušnje na področju napredne podatkovne analitike.

ROK PRIJAVE: 15. januar 2018

  • Za veljavno prijavo mora kandidat do 15. januarja 2018 izpolniti e-prijavnico.
  • Število udeležencev ene generacije Akademije je številčno omejeno, prednost pri izboru imajo delovne izkušnje na področju napredne podatkovne analitike.
  • Kandidate bomo najpozneje do 20. januarja obvestili, ali je njihova prijava potrjena
  • Začetek Akademije: 23. januarja 2018.
  • Za vse dodatne informacije nam pišite na info@dmslo.si.

PRIDOBITEV DIPLOME

  • Pogoj za zaključek programa Akademije za upravljanje podatkovne analitike je udeležba na vsaj 6 izobraževanjih.
  • Po uspešnem zaključku Akademije udeleženci prejmejo diplomo DMS Akademije za upravljanje podatkovne analitike.

E-PRIJAVA

Ostale Marketinške Akademije

Izobražujemo.
izzivamo.
navdihujemo.

Prijavite se na e-novice

Ob prijavi boste nekajkrat mesečno v vaš e-nabiralnik prejeli novice iz sveta marketinga. Da boste v koraku s trendi in spremembami, vas bomo obveščali o najnovejših objavljenih zapisih, pa tudi o naših prihajajočih aktivnostih, razpisih za nagrade in podobno. 

V kolikor e-novic ne boste več želeli prejemati, se lahko od njih kadarkoli odjavite.
Prijavite se na e-novice

Hvala za prijavo

Oops! Something went wrong while submitting the form