Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
GRADNJA KOMPETENC
Trajanje
Marec - december 2017
VELIKOST SKUPINE
20 udeležencev
CENA
1.250 € + DDV

KOMU JE AKADEMIJA NAMENJENA

Akademija je namenjena posameznikom, ki se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko (vodenje podatkovne analitike, vzpostavljanje ali vodenje oddelka za podatkovno analitiko ...). To so strokovnjaki, ki razumejo proces pridobivanja vrednosti iz velike količine podatkov na način, da ti predstavljajo ekonomsko vrednost za podjetje. Strokovnjaki lahko prihajajo z različnih področij: marketing, kontroling, IT ...

Skozi program akademije bomo pokazali, kako prepoznati in izbrati pomembne obstoječe uporabniške podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati – z namenom izboljšanja delovanja organizacije in posledično z namenom izboljšanja porabnikove izkušnje.

KAJ?

Udeleženci bodo pridobili celostni pogled na potrebe organizacije pri zbiranju in upravljanju podatkov, ukvarjali se bomo z naslednjimi vprašanji:

  • Kakšna je poslovna vrednost podatkov?
  • Kako se lotiti zbiranja podatkov?
  • Kako prilagoditi procese v podjetju za zajemanje in spremljanje relevantnih podatkov?
  • Kako se lotiti priprave podatkov?
  • Kako definirati problem?
  • Kako delujejo različni analitični pristopi in metode?
  • Kako interpretirati rezultate analitičnih metod in modelov, da pridobimo actionable insights?
  • Kako rezultate ustrezno umestiti v poslovne procese oz. kako te ustrezno spremeniti?
  • Kako rešitve implementirati v poslovanje – monetizacija podatkov?

ZAKAJ?

V današnjem kompleksnem poslovnem svetu, prepletenem z novimi tehnologijami, se soočamo z vedno večjim številom podatkov. Če znamo prepoznati in izbrati pomembne obstoječe podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati, se lahko zelo približamo vedno bolj zahtevnim potrošnikovim potrebam. Na podlagi podatkov lahko namreč identificiramo trende in vzorce, jih nadalje analiziramo, implementiramo v razvoj in na osnovi novo pridobljenih znanj izboljšamo samo delovanje organizacije ter posledično tudi bistveno izboljšamo potrošniško izkušnjo.

Glavni cilj podjetij je pridobiti ekonomsko vrednost iz velike količine podatkov, kar pa lahko dosežemo le z dobro organiziranimi analitičnimi oddelki. To so tisti oddelki, ki se večino časa ukvarjajo z  upravljanjem s podatki in podatkovnimi analizami, pri čemer uporabljajo raznolika znanja in sposobnosti z več različnih področji z namenom, da lahko iz surovih podatkov preko procesa podatkovne inteligence pridobijo dodano vrednost.

Okvirni program akademije:

23.3. / 1. MODUL: DATA DRIVEN MARKETING 

  • Vzpostavljanje korporativne kulture
  • Vzpostavljanje sprememb v poslovnih procesih
  • Odločanje na podlagi podatkov

Na uvodnem predavanju bomo naredili pregled nad vsebinami akademije. Glavni fokus bo na vzpostavljanju korporativne kulture, procesih, organizaciji ipd. Pomemben poudarek bo na poslovnem delu, torej na priložnostih za monetizacijo podatkov in vzpostavljanju procesov za odločanje na podlagi podatkov.

20.4. / 2. MODUL:  ARHITEKTURA PODATKOV in BI EKIPA

1. DEL: PODATKOVJE in ORODJA: Katere podatke potrebujemo (interne, eksterne), iz kje jih lahko črpamo, kako jih organiziramo, standardiziramo in združimo v enotno podatkovno skladišče. Govorili bomo tudi o zakonskih omejitvah, ki jih je potrebno upoštevati.

  • Viri podatkov (zunanji, notranji), IT arhitektura (BI, DW – podatkovno skladišče, ERP, ETL, vizualizacija …)
  • Omejitve: zakonito upravljanje podatkov (ZVOP)

2. DEL: KAKO ZGRADITI BI EKIPO: Govorili bomo o tem, kako zgraditi BI ekipo, katere so potrebne kompetence in znanja in kako je BI ekipa umeščena v celotno organizacijo.

  • Organizacija – umeščenost, kompetence, HR – rekrutiranje/gradnja ekipe

25.5. / 3. MODUL: ANALITIKA IN MODELIRANJE

Spoznali bomo, kako razvijati in aplicirati napredne modele analitike v praksi ter naredili pregled razvoja modelov v prihodnje (napovedni, machine learning ipd). Govorili bomo tudi o tem, kako pripravimo poročilo za management, na podlagi katerega lahko sprejema odločitve.

JUNIJ / 4. PRAKTIČNI PRIMERI

SEPTEMBER / 5. MODUL: DEPLOYMENT – PROCESI NAVZVEN

Delali bomo na konkretnih rešitvah in spoznali, kakšne so možnosti implementacije v prakso: direktni marketing / CRM, pricing …

OKTOBER / 6. MODUL: DEPLOYMENT – INTERNI PROCESI

Delali bomo na konkretnih rešitvah in spoznali, kakšne so možnosti implementacije v prakso – kako so v praksi spremenili procese na podlagi analitike in kako to deluje v praksi: optimizacija procesov, poročanje (reporting).

NOVEMBER / 7. MODUL: DATA DRIVEN MARKETING – PREGLED

VPISNI POGOJI

  • Izkušnje s področja podatkovne analitike.
  • Želja po pridobitvi znanj s področja uporabe podatkov z namenom pridobivanja dodane vrednosti za podjetje.
  • Osnovno znanje statistike in Business Intelligence metod.
  • Osnovno razumevanje podatkovnih struktur, podatkovnih baz.
  • Izpolnjen prijavni obrazec z opisom specifičnih znanj.
  • Prednost pri izboru imajo delovne izkušnje na področju napredne podatkovne analitike.

Rok prijave: 17. marec 2017

  • Za veljavno prijavo mora kandidat do 17. marca 2017 izpolniti e-prijavnico.
  • Število udeležencev ene generacije Akademije je številčno omejeno, prednost pri izboru imajo delovne izkušnje na področju napredne podatkovne analitike.
  • Kandidate bomo najpozneje do 20. marca obvestili, ali je njihova prijava potrjena
  • Začetek Akademije: 23. marec 2017.
  • Za vse dodatne informacije nam pišite na info@dmslo.si.

E-PRIJAVA

Ostale Marketinške Akademije

Izobražujemo.
izzivamo.
navdihujemo.

Prijavite se na e-novice

Ob prijavi boste nekajkrat mesečno v vaš e-nabiralnik prejeli novice iz sveta marketinga. Da boste v koraku s trendi in spremembami, vas bomo obveščali o najnovejših objavljenih zapisih, pa tudi o naših prihajajočih aktivnostih, razpisih za nagrade in podobno. 

V kolikor e-novic ne boste več želeli prejemati, se lahko od njih kadarkoli odjavite.
Prijavite se na e-novice

Hvala za prijavo

Oops! Something went wrong while submitting the form

Naslov

Ključni elementi marketinške strategije
Kako prepoznati talent?
Kako strateško načrtovati?
Želiš izvedeti večObišObišči Blog Arhiv →