Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
Kako rastejo najuspešnejša B2B podjetja?

9 govorcev je na prvi B2B konferenci ponudilo temeljit vpogled v B2B okolje in izpostavilo primere dobrih praks, v katerih lahko najdete navdih za vaše delo.

PREBERI VEČ
Kakšna je povezava med učinkovito prodajo in mrtvimi ribami?

Primož Hvala predava o pomenu izkoriščanja celotnega potenciala prodajnih kanalov, učinkovitosti prodaje, mrtvih ribah, "ničelnemu" trenutku resnice ...

PREBERI VEČ
Najprej določimo, kaj želimo ugotoviti skozi analize

Lovro Gruden je na Marketing TOPX-u predaval o pomembnosti razumevanja finančnih podatkov: »Vsak podatek v podjetju lahko povežemo s financami.«

PREBERI VEČ
Ključni elementi marketinške strategije

Za uspešno strategijo je nujno slediti korakom in definirati odgovornosti.

PREBERI VEČ
Kako prepoznati talent?

Le petina slovenskih zaposlovalcev je pripravljena spremeniti pogoje glede izobrazbe, izkušenj – je možno, da slednji na koncu zaposlijo najboljše kandidate?

PREBERI VEČ
Kako strateško načrtovati?

Predstavljamo vam področja, ki jih je pri pripravi marketinške strategije in načrta pametno upoštevati ter nasvete za krmarjenje med številnimi podatki.

PREBERI VEČ
Marketingaš leta 2020 bo spet moral biti človek

Toni Balažič, predsednik uprave podjetja Mercator, verjame, da mora biti marketing ključni povezovalec v podjetju.

PREBERI VEČ