Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
KRAJ
Ljubljana, GZS, Dimičeva ulica 13
ČAS
MAREC - DECEMBER 2017

>> MARKETING TOPX: Osem modulov izobraževanj Marketing TOPX – praktično usmerjena izobraževanja s fokusom na aktualnih marketinških tematikah in izzivih z vrhunskimi predavatelji.

  • 13.3. DATA DRIVEN MARKETING (Mitja Pirc, Miroslav Babić)
  • 19.4. BRANDING (Petra Čadež)
  • 18.5. PRODAJNA ORODJA  (Primož Hvala)
  • junij E-COMMERCE IN E-PLATFORME
  • 14.9. FINANCE ZA MARKETINGAŠE -  razumevanje finančnih podatkov in uporaba za boljše odločanje (Lovro Gruden)
  • 16.10. CATEGORY MANAGEMENT - POVEČANJE PRODAJE Z UPRAVLJANJEM BLAGOVNIH SKUPIN (Andreja Avberšek)
  • november MARKETING OPERATIONS, POSLOVNI MODELI
  • december MARKETING TOPX

>> MESEČNA SREČANJA: dogodki, usmerjeni na prenos dobrih praks marketinških strokovnjakov iz slovenskih podjetij.

Namen obiskovanja ostalih izobraževanj DMS je nadgradnja znanja na ključnih marketinških področjih na osnovnem in naprednem nivoju ter vzpostavljanje poslovne mreže. 

Obisk izobraževanj sicer za izbrane kandidate Marketinške akademije ni obvezen, je pa ključen pogoj za izbor v mentorski program, ki poteka v drugem delu Marketinške akademije. Kandidati, ki želijo sodelovati v mentorskem programu, morajo obiskati vsaj 80 % izobraževanj Marketing TOPX.

Predavatelji

DMS
Društvo za marketing Slovenije

Ostali predmeti akademije:

Akademija za mlade marketinške talente

Akademija za mlade marketinške talente

Marketinške Akademije