Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
KRAJ
Ljubljana, GZS, Dimičeva ulica 13
ČAS
Januar 2018

1. DEL: UVOD V ANALITIKO

  • razširjen pregled različnih naprednih analitičnih metod: od statistike do data/web/text mininga in analiz družbenih omrežij;
  • razlika med statističnimi in data mining metodami in pristopi;
  • različni načini učenja (supervised, unsupervised in reinforcement learning) in izbor pravega načina za hitre rezultate.
  • izbira naprednih analitičnih metod za rešitev izbranih analitičnih izzivov; priprava za uvedbo statističnih metod vs napredne analitike;
  • pomembnost prave postavitve analitičnega izziva in izbira načina implementacije v poslovno okolje skozi primere iz prakse
  • Izbira pravega analitičnega pristopa, prednosti in slabosti konkretnih naprednih analitičnih metod (regresije, odločitvena drevesa, clusteringi, asociacijska pravila, nevronske mreže …)
  • prava interpretacija rezultatov ter sodelovanje različnih poslovnih uporabnikov skozi celoten analitični proces.

2. DEL: BIG DATA ANALITIKA

  • različni analitični pristopi in različni načini k vzpostavitvi big data okolja: kaj vse je potrebno pripraviti v IT okolju, kakšni so specifični pristopi k analiziranju različnih vrst problemov
  • specifike strojno generiranih podatkov (IoT – internet stvari),
  • različni analitični pristopi, njihove prednosti in slabosti - konkretni primeri

 3. DEL: MEJE IN PRIHODNOST ANALITIKE

  • vpogled v trenutne state-of-the-art metode in konkretne primere napredne analitike, ki določajo trenutne trende in možnosti uporabe na različnih poslovnih področjih;
  • pravni okvirji;
  • nove poslovne priložnosti, ki jih nove tehnologije omogočajo;
  • glavni analitični izzivi in kakšne novosti lahko pričakujemo v bližnji prihodnosti na področju razvoja napredne analitike.

Predavatelji

Maja Škrjanc
Telekom Slovenije, Vodja tima za Podatkovno inteligenco. Svojo pot je začela kot raziskovalka na Inštitutu Jožef Stefan, kjer se je ukvarjala z metodami Data/Text /Web mining in njihovimi aplikacijami na različnih vsebinskih domenah. Na Telekomu Slovenije skrbi za Business Intelligence, napredno analitiko in monetizacijo velepodatkov (big data).

Ostali predmeti akademije:

Akademija za upravljanje podatkovne analitike

Akademija za upravljanje podatkovne analitike

Marketinške Akademije