Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
KRAJ
Bled
ČAS
16. - 17. JUNIJ 2017

Marketinška strategija

  • Razlika med posameznimi ravnmi strategije
  • Zakaj je strategija pomembna, na katera vprašanja nam odgovori
  • Katere korake je potrebno izvesti, da strategija zaživi
  • Kaj se zgodi, če podjetje nima strategije
  • Delo v skupinah

Aktivno upravljanje kariere / networking

  • Zakaj je mreženje pomembno, kako ti lahko pomaga pri tvojem rednem delu kot tudi pri razvoju kariere
  • Mreženje znotraj lastne organizacije, mreženje v okviru službe, interesnih dejavnosti
  • Mreženje širše izven svojega področja, ki ti dejansko širi obzorja
  • Pomembnost dnevne rutine, naslavljanje in zapisovanje novih kontaktov
  • Uporaba različnih orodij (LinkedIn)

Poslovna analitika in njena uporaba

  • Pomen podatkov in informacij za sprejemanje poslovnih odločitev
  • Najbolj ključni podatki, kako priti do njih in kaj z njimi početi, da pridem do uvidov
  • Ključne marketinške metrike
  • Poročanje ključnih podatkov in informacij za vodstvo/upravo

Vodenje in delo v timu

  • Vodenje timov
  • Tipi osebnosti
  • Timsko delo in timske vloge
  • Ključna področja vodenja
  • Reševanje konfliktov

Predavatelji

DMS
Društvo za marketing Slovenije

Ostali predmeti akademije:

Akademija za mlade marketinške talente

Akademija za mlade marketinške talente

Marketinške Akademije