Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
KRAJ
GZS, Ljubljana
ČAS
12. januar 2017

Digitalno okolje nas vsak dan navdušuje z novimi razsežnostmi in priložnostmi. Vse to povečuje njegovo kompleksnost in če želi podjetje v tem okolju resnično uspeti, mora razumeti, kako ga obvladati. Na tokratnem Marketing TOPX-u bosta Andraž Štalec (Red Orbit) in Iztok Franko (Vehicle Rent) govorila o razvoju digitalnega okolja in njegovi širini, ključnih stebrih uspeha, obvladovanju digitalnih kanalov, uporabi različnih orodij, osredotočenosti na uporabnika, segmentaciji idr. 

Pričakujemo vas v četrtek, 12. januarja 2017, od 16:30 do 20:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana A). 

PRVI DEL

Andraž Štalec (Red Orbit) bo v uvodu predstavil ključne stebre uspeha in rasti v digitalnem okolju:

  • Kateri so ključni stebri uspeha in rasti v digitalnem okolju
  • Različni poslovni modelI v praksi
  • Osredotočenost na kupca (customer centricity)
  • Uporaba različnih digitalnih kanalov
  • Analitike in obvladovanja podatkov

DRUGI DEL

V drugem delu bo Iztok Franko (Vehicle Rent) predstavil konkreten primer izvedbe digitalne kampanje.

  • Načrtovanje in izvedba digitalnega marketinga na globalnem nivoju.
  • Kako (kot naročnik) interno obvladovati kompleksnost digitalnega okolja.
  • Kako v digitalno marketinško strategijo vključiti različne procese, kanale in orodja
  • Kako poteka usklajevanje z agencijami

Fokus tokratnega izobraževanja Marketing TOPX bo na digitalni strategiji in upravljanju na najvišjem nivoju in ne na upravljanju posameznega kanala oz. prakse.

Predavatelji

Andraž Štalec
Red Orbit‎
Iztok Franko
Vehicle Rent. Svoj poklicno pot je začel v IT-ju, kjer je med drugim opravljal vlogo IT Managerja v ameriški multinacionalki Colgate-Palmolive in IT direktorja v podjetju Adria Airways. Po prvem stiku z digitalnim marketingom in spletno prodajo, je v podjetju Adria Airways prevzel vlogo direktorja marketinga.

Ostali predmeti akademije:

Izobraževanja na dogodkih DMS

Izobraževanja na dogodkih DMS

Marketinške Akademije