Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
KRAJ
Ljubljana, GZS, Dimičeva ulica 13
ČAS
14. februar 2018: 15:00 - 19:00

1. DEL: PODATKOVJE in ORODJA

Naučili se bomo, katere podatke potrebujemo (interne, eksterne), iz kje jih lahko črpamo, kako jih organiziramo, standardiziramo in združimo v enotno podatkovno skladišče.

  • Viri podatkov (zunanji, notranji)
  • IT arhitektura (BI, DW – podatkovno skladišče, ERP, ETL, vizualizacija …)

2. DEL: POROČANJE

  • Top management reporting
  • Poročanje, vizualizacija

Predavatelji

Uroš Cvetko
Zavarovalnica Triglav, Direktor službe za poslovno inteligenco. Strokovnjak na področju poslovne analitike, z dolgoletnimi izkušnjami na vodstvenih funkcijah uspešnih slovenskih podjetij. Večkrat sodeluje pri predavanjih in na okroglih mizah na regionalnih trženjskih dogodkih (Slovenska marketinška konferenca, Marketinški fokus, SEEMAR) o vlogi trženja, trženjskih raziskav in svetovanja.

Ostali predmeti akademije:

Akademija za upravljanje podatkovne analitike

Akademija za upravljanje podatkovne analitike

Marketinške Akademije