Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
KRAJ
Ljubljana, GZS, Dimičeva ulica 13
ČAS
12. marec 2018: 14:00-20:00

Na praktičnih primerih bomo uporabili:

  • pristope za vizualizacijo podatkov,
  • orodja za gručenje,
  • klasifikacijske tehnike in
  • globoke modele.

V podatkih bomo odkrivali uporabne vzorce, skupine, osamelce ter gradili napovedne modele, raziskali njihovo strukturo in ocenili njihovo napovedno točnost.

Spoznali bomo orodje za podatkovno analitiko Orange (http://orange.biolab.si) ter ga uporabili za segmentacijo uporabnikov (dendrogrami, karte uporabnikov, metoda glavnih komponent, t-SNE), napovedovanja uspešnosti projektov Kickstarter (strojno učenje, ocenjevanje in razumevanje napovednih modelov), analizo trgovanja z avtomobili po Sloveniji (geoanalitika) ter razvrščali izdelke na podlagi slik (globoki modeli, analiza slik, projekcije podatkov). S seboj prinesite prenosnike!

Delavnica bo praktična, vsak bo delal na svojem prenosniku, potrebnih predznanj ni. Udeleženci bodo prejeli tudi 30-stransko učno gradivo z vodičem čez delavnico.

Predavatelji

Dr. Blaž Zupan
Redni profesor na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani. Razvija, poučuje in uporablja metode na področju strojnega učenja že več kot 20 let. Je tudi izredni profesor na medicinski fakulteti Baylor College of Medicine v Houstonu.

Ostali predmeti akademije:

Akademija za upravljanje podatkovne analitike

Akademija za upravljanje podatkovne analitike

Marketinške Akademije