akAdemijA

ZA MLADE
MARKETINŠKE TALENTE

marec 2018 - marec 2019
PRIJAVA

KOMU JE NAMENJENA?

Marketinška akademija za mlade marketinške talente je izobraževalni program Društva za marketing Slovenije, namenjen mladim marketinškim talentom, ki že delujejo na področjih marketinga, komunikacije, odnosov z javnostmi in prodaje ter želijo napredovati v karieri in prevzeti vodstvene položaje.

KAJ PRIDOBIM?

Marketinška akademija omogoča profesionalno napredovanje na različnih poslovnih področjih.

Omogoča nadgradnjo marketinškega znanja in vodstvenih veščin ter širjenje družbene mreže poznanstev v marketinški in širši poslovni javnosti.
PRIJAVA
Nadgradnja marketinškega znanja
Nadgradnja in pridobivanje vodstvenih veščin
Sposobnost praktične izdelave in vodenja marketinških projektov
Širjenje družbene mreže med udeleženci, predavatelji in mentorji
Možnost udeležbe na vseh rednih dogodkih DMS
Po zaključku možnost udeležbe na vseh rednih dogodkih DMS za ceno osnovnega nivoja članstva

PROGRAM

Marketinška akademija traja eno leto, v prvi polovici leta je program osredotočen na nadgrajevanje znanja (predavanja in delavnice), druga polovica pa je namenjena vzpostavitvi mentorskega odnosa posameznih udeležencev z izbranimi mentorji in poglobitvi vodstvenih in marketinških veščin. Po uspešnem zaključku Marketinške akademije udeleženec dobi diplomo o zaključenem izobraževanju.
13. MAREC | Uvodno predavanje (poseben gost, predstavitev programa)| 16:00 do 18:00
MAREC | Teambuilding | 16:00 do 20:00
14. MAREC | Marketing TOPX: Vsebinski marketing (Jasna Suhadolc) | 16:00 do 19:30
10. APRIL | Marketing TOPX: Branding (Petra Čadež) | 16:00 do 19:30
9. MAJ | Marketing TOPX: Business Inteligence (Andreja Štirn) | 16:00 do 19:30
16. MAJ in 23. MAJ| Delavnica: Poslovno nastopanje (Nataša Japelj)  | 14:00 do 20:00
7. JUNIJ | Marketing TOPX: Metode ustvarjalnega razmišljanja (Nastja Mulej) | 9:00 do 13:00
15. - 16. JUNIJ | Dvodnevna delavnica na Bledu (marketinška strategija, mreženje, vodenje in delo v timih)
10. SEPTEMBER | Marketing TOPX: Prodaja & marketing (Primož Hvala) | 16:00 do 19:30
16. OKTOBER | Marketing TOPX: Vstop na tuje trge (Matjaž Grm) | 16:00 do 19:30
22. NOVEMBER | Marketing TOPX: Employer branding (Nataša Mithans) | 16:00 do 19:30
MAREC DO DECEMBER| Neobvezna ostala izobraževanja DMS: mesečna srečanja, marketinški
zajtrki, srečanja sekcij …
Drugi del Marketinške akademije je namenjen individualnemu delu s poudarkom na mentorskem odnosu.

NAMEN MENTORSKEGA PROGRAMA

Osnovni namen mentorskega programa je povezati udeležence Marketinške akademije z izkušenimi strokovnjaki, ki bodo mentorirancu s svojim znanjem pomagali pri razvoju kompetenc in reševanju izzivov na izbranem strokovnem področju, obenem pa bodo skrbeli za prenos izkušenj in dobrih praks med generacijami in industrijami.

POGOJI

Udeleženec mora za prijavo za mentorski odnos izpolnjevati naslednje pogoje:
  • Obisk vsaj 70 % predavanj Marketing TOPX
  • Udeležba na delavnici poslovno nastopanje (v dveh delih)
  • Udeležba na dvodnevni delavnici (junijska starteška delavnica na Bledu)

IZBOR MENTORJA

Vodstvo Marketinške akademije pripravi seznam mentorirancev, ki dosegajo kriterije in uskladi povezave mentorirancev s potencialnimi mentorji, pri čemer upošteva interesna področja kandidatov za mentorirance. Prvi korak je povezava mentorskih parov med seboj.

KAJ VKLJUČUJE MARKETINŠKA AKADEMIJA?


Članstvo v Društvu za marketing Slovenije za leto 2018

Udeležbo na vseh izobraževanjih Marketing TOPX (od marca do decembra 2018)

Udeležbo na spoznavnem uvodnem srečanju Marketinške akademije
Udeležbo na dvodnevni delavnici v juniju 2018, namenjeni le udeležencem Marketinške akademije

Udeležbo na delavnici v maju 2018, namenjeni le udeležencem Marketinške akademije


Udeležbo na teambuildingu v marcu 2018
Udeležbo v mentorskem programu v letu 2018 (če kandidat izpolni pogoje za vključitev v mentorski program)

Možnost udeležbe na vseh rednih dogodkih Društva za marketing Slovenije

Uveljavljanje ostalih članskih ugodnosti Društva za marketing Slovenije

VPISNI POGOJI

Kandidat mora izpolnjevati naslednje pogoje
PRIJAVA
Vsaj 1 do 5 let delovnih izkušenj na ustreznem področju 
Izpolnitev e-prijavnice
Plačilo vpisnine.
750 EUR + DDV

KAJ SO O AKADEMIJI POVEDALI UDELEŽENCI?

Milena Žmukić, Studio Moderna
Ko si na začetku kariere, si ponavadi omejen na poznavanje delovanja lastnega podjetja, lastnega marketinga. Z udeležbo na marketinški akademiji dobimo širši vpogled v
marketinško dogajanje okoli nas, spoznamo odlične prakse drugih podjetij. To je
lahko osnova za vaše nove ideje, ki jih boste uporabljali pri svojem delu.
Tea Rojec, Pristop
Ob vseh rutinskih poslovnih obveznostih, si je vredno vzeti čas tudi za delo na sebi. Na marketinški akademiji se seznaniš z uporabnimi znanji in veščinami, ki te potisnejo iz cone udobja ter opremijo z novimi taktikami za bolj uspešno in samozavestno karierno pot.
Maks Oplotnik, FOX Slovenija
Poleg očitnih stvari, ki sem jih pričakoval – strokovni predavatelji, pridobivanje novih znanj in različnih področij, me je presenetilo predvsem druženje, imeli smo odlično dvodnevno delavnico na Bledu, sproščena druženja izven programa akademije. Z marketinško akademijo sem pridobil nova poznanstva in vesel sem, da sem bil del te super ekipe.
Teja Šulin Podkrajšek, Pristop media
Če dopoldan pred srečanjem meniš, da danes res nimaš časa še za to, je po končanem predavanju občutek drugačen. Domov odideš z novim navdihom in novim znanjem. Z akademijo spletaš nova znanja oziroma vezi, ki ti bodo zagotovo koristila v tvoji karieri.
E-PRIJAVA
Politika zasebnosti podatkov

Hvala za prijavo

Oops! Something went wrong while submitting the form