Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
dr. Blaž Zupan
Redni profesor Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani. Razvija, poučuje in uporablja metode na področju strojnega učenja že več kot 20 let. Je tudi izredni profesor na medicinski fakulteti Baylor College of Medicine v Houstonu.
PREDMETI
Blaž Zabukovec
SAP Slovenija, SAP Analytics Presales Expert. Strokovnjak na področju SAP analitike z dolgoletnimi, bogatimi in raznovrstnimi izkušnjami s področja poslovne inteligence. Podjetjem in organizacijem pomaga do najboljših rezultatov tako, da se s pomočjo analitike osredotočajo na prava področja.
PREDMETI
Andreja Avberšek
Category Consulting
PREDMETI
Lovro Gruden
.
PREDMETI
Primož Hvala
.
PREDMETI
Petra Čadež
Brand Strategy Consultant, Svetovanje Petra Čadež s.p.
PREDMETI
Miroslav Babić
.
PREDMETI
Iztok Franko
Vehicle Rent. Svoj poklicno pot je začel v IT-ju, kjer je med drugim opravljal vlogo IT Managerja v ameriški multinacionalki Colgate-Palmolive in IT direktorja v podjetju Adria Airways. Po prvem stiku z digitalnim marketingom in spletno prodajo, je v podjetju Adria Airways prevzel vlogo direktorja marketinga.
PREDMETI
Andraž Štalec
Red Orbit‎
PREDMETI
DMS
Društvo za marketing Slovenije
PREDMETI
Maja Škrjanc
Telekom Slovenije, Vodja tima za Podatkovno inteligenco. Svojo pot je začela kot raziskovalka na Inštitutu Jožef Stefan, kjer se je ukvarjala z metodami Data/Text /Web mining in njihovimi aplikacijami na različnih vsebinskih domenah. Na Telekomu Slovenije skrbi za Business Intelligence, napredno analitiko in monetizacijo velepodatkov (big data).
PREDMETI
Uroš Cvetko
Zavarovalnica Triglav, Direktor službe za poslovno inteligenco. Strokovnjak na področju poslovne analitike, z dolgoletnimi izkušnjami na vodstvenih funkcijah uspešnih slovenskih podjetij. Večkrat sodeluje pri predavanjih in na okroglih mizah na regionalnih trženjskih dogodkih (Slovenska marketinška konferenca, Marketinški fokus, SEEMAR) o vlogi trženja, trženjskih raziskav in svetovanja.
PREDMETI
Dr. Mitja Pirc
Predsednik upravnega odbora DMS in direktor Indigo Consulting. Že več kot petnajst let deluje na področju poslovnega svetovanja, analitičnih rešitev in razvoja novih konceptov poslovanja in trženja. Svetoval je več kot petdesetim vodilnim slovenskim, regijskim in evropskim podjetjem iz sektorjev trgovine, izdelkov vsakdanje potrošnje, telekomunikacij, zavarovalništva, bančništva, energetike, avtomobilizma in farmacije.
PREDMETI
Nataša Mithans
Strateška direktorica, Renderspace
PREDMETI
Tanja Kavran
Izvršna direktorica DMS
PREDMETI
Gorazd Planinc
Performance Marketing Consultant, Vareo
PREDMETI