Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →
Rosana Lemut Strle
Info hiša
PREDMETI
Rosana Lemut Strle
Odvetnica
PREDMETI
Gregor Cuzak
Ascaldera
PREDMETI
Matjaž Grm
Izvršni direktor marketinga in prodaje, Adria Mobil
PREDMETI
Andreja Štirn
Direktorica BI, Petrol d.d.
PREDMETI
Jasna Suhadolc
Direktorica agencije Virtua PR
PREDMETI
Barbara Randić
Marketing Communications Manager Adriatic at Renault Nissan Slovenija d.o.o.
PREDMETI
Jernej Špende
Strateški direktor, Grey Ljubljana
PREDMETI
Aleksandra Brank
Direktorica marketinga in strateške prodaje, Plastika Skaza
PREDMETI
Dr. Blaž Zupan
Redni profesor na Fakulteti za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani. Razvija, poučuje in uporablja metode na področju strojnega učenja že več kot 20 let. Je tudi izredni profesor na medicinski fakulteti Baylor College of Medicine v Houstonu.
PREDMETI
Blaž Zabukovec
SAP Slovenija, SAP Analytics Presales Expert. Strokovnjak na področju SAP analitike z dolgoletnimi, bogatimi in raznovrstnimi izkušnjami s področja poslovne inteligence. Podjetjem in organizacijem pomaga do najboljših rezultatov tako, da se s pomočjo analitike osredotočajo na prava področja.
PREDMETI
Andreja Avberšek
Category Consulting
PREDMETI
Lovro Gruden
Direktor Indigo Consulting
PREDMETI
Primož Hvala
H&S Consulting
PREDMETI
Petra Čadež
Brand Strategy Consultant, Svetovanje Petra Čadež s.p.
PREDMETI
Miroslav Babić
.
PREDMETI
Iztok Franko
Diggintravel.com
PREDMETI
Andraž Štalec
Red Orbit‎
PREDMETI
DMS
Društvo za marketing Slovenije
PREDMETI
Maja Škrjanc
Telekom Slovenije, Vodja tima za Podatkovno inteligenco. Svojo pot je začela kot raziskovalka na Inštitutu Jožef Stefan, kjer se je ukvarjala z metodami Data/Text /Web mining in njihovimi aplikacijami na različnih vsebinskih domenah. Na Telekomu Slovenije skrbi za Business Intelligence, napredno analitiko in monetizacijo velepodatkov.
PREDMETI
Uroš Cvetko
Zavarovalnica Triglav, Direktor službe za poslovno inteligenco. Strokovnjak na področju poslovne analitike, z dolgoletnimi izkušnjami na vodstvenih funkcijah uspešnih slovenskih podjetij. Večkrat sodeluje pri predavanjih in na okroglih mizah na regionalnih trženjskih dogodkih (Slovenska marketinška konferenca, Marketinški fokus, SEEMAR) o vlogi trženja, trženjskih raziskav in svetovanja.
PREDMETI
Dr. Mitja Pirc
Predsednik upravnega odbora DMS
PREDMETI
Nataša Mithans
Strateška direktorica, Renderspace
PREDMETI
Tanja Kavran
Izvršna direktorica DMS
PREDMETI
Gorazd Planinc
Performance Marketing Consultant, Vareo
PREDMETI