Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →

Aleksandra Brank ima več kot 20 let izkušenj v marketingu, od tega 17 let na vodstvenih pozicijah marketinga v slovenskih in multinacionalnih podjetjih v Sloveniji. Prva izkušnja vodenja marketinga je bila v podjetju Metropolis Media, ki je bilo takrat vodilni ponudnik billboard plakatov – bila je odgovorna za širitev mreže, cenovno politiko in projekt kategorizacije prodajnih površin. Pozneje je prevzela vodenje marketinga in prodaje v podjetju Motomedia, ki je lansiralo na trg licenčne revijalne blagovne znamke Connect, Men's Health, Playboy in Cosmopolitan. Za tem se je pridružila IBM Slovenija, kjer je bila odgovorna za marketing v takratni širši t.i. južni regiji. Skrbela je za celotno strateško marketinško implementacijo na podlagi multincionalkinih smernic in hkrati razvijala strateške lokalne projekte. V letu 2011 se je pridružila podjetju Bisnode, ki je vodilni ponudnik poslovne analitike. Sprva je bila odgovorna za vodenje slovenskega marketinškega oddelka, pozneje za regijo Centralne Evrope. V obeh primerih je bila odgovorna za vzpostavitev celotnega marketinga, strategije družbe ter kreiranje blagovne znamke. Od leta 2016 je vodila t.i. iniciativo za dvigovanje zadovoljstva strank oz. njihovih izkušenj na nivoju celotne Bisnode Skupine. V jeseni 2017 je prevzela mesto direktorice marketinga in trženja v podjetju Plastka Skaza d.o.o.

Predmeti, ki jih uči:

Aleksandra Brank