Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →

Maja Škrjanc vodi tim za Podatkovno inteligenco (Data science) na Telekomu Slovenije, kjer skrbi za Business Intelligence, napredno analitiko in monetizacijo velepodatkov (big data). Več kot 15 let se ukvarja s področjema umetne inteligence in strojnega učenja. Svojo pot je začela kot raziskovalka na Inštitutu Jožef Stefan, kjer se je ukvarjala z metodami Data/Text /Web mining in njihovimi aplikacijami na različnih vsebinskih domenah. Leta 2003 je prevzela vodenje Analitike na SAS Institute za področje Adriatic regije. Vodila je projekte za vrsto večih podjetij v regiji (Zagrebačka banka, PBZ, m:ts) na različnih poslovnih področjih, kot so analitični CRM (retention, profiling, cross in up-sell), risk management (credit scoring), goljufije (fraud), profitabilnost in življenska vrednost stranke. Po sedmih letih se je vrnila v raziskovalno sfero, nazaj na IJS, v Laboratorij za umetno inteligenco. Njeno raziskovalno področje je razširila na semantične tehnologije, analizo socialnih omrežij in avtomatsko sklepanje (Reasoning). Koordinirala je večji EU projekt (Energy Forecast) in vrsto drugih mednarodnih in nacionalnih projektov različnih domen (Internet of Things, energetika, sovražni govor, virtualna elektrarna). Leta 2016 se je pridružila Telekomu Slovenije, kjer je vzpostavila centralni team Podatkovne inteligence.

Predmeti, ki jih uči:

Maja Škrjanc