Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →

Mag. Nataša Mithans je strateška direktorica na Renderspace-u, njen glavni fokus je podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje kupčeve izkušnje. Nataša ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato je kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa, kjer je kot direktorica naročnikov delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga. Nataša je magistrirala na univerzi Lancaster, Velika Britanija, dodiplomski študij pa opravila na Dunaju (Wirtschaftsuniversität Wien) in v Mariboru (Ekonomsko Poslovna Fakulteta Maribor).

Predmeti, ki jih uči:

Nataša Mithans