Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →

Petra Čadež ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje vodila oddelek za odnose z javnostmi na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je svojo pot nadaljevala na strani naročnika, ko je postala Vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki ga je vodila do sredine leta 2004. Si.mobil je del Skupine Telekom Avstrija, ki je vodilno telekomunikacijsko podjetje v srednji in vzhodni Evropi. Tako me je od leta 2004 do konca leta 2016 poslovna pot vodila do raznih mednarodnih izzivov na direktorskih pozicijah znotraj skupine Telekom Avstrija na različnih trgih: Avstrija (Mobilkom Austria): vodja oddelka Group Products & Services (2004–2006), Srbija (Vip mobile): Direktorica Sektorja za tržno komuniciranje in tržne raziskave (2006–2009), Hrvaška (Vipnet): Direktorica Sektorja za tržno komuniciranje (2009–2011), Avstrija (Teleko Austria Group): Group Brand Director za vse trge skupine Telekom Avstrija (2001–2015), Slovenija & Srbija (cluster Si.mobil & Vipmobile): Direktorica sektorjev za tržno komuniciranje (2015–2016). Od leta 2017 deluje kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABC Gold Quill in kar nekaj nagrad Effie.

Predmeti, ki jih uči:

Petra Čadež