Izobraževalni program Društva za marketing Slovenije
Obišči stran društva →

Uroš Cvetko je od avgusta 2016 direktor službe za poslovno inteligenco v Zavarovalnici Triglav. Pred tem je bil od leta 2013 direktor za trženjsko analitiko in upravljanje odnosov s kupci v podjetju Mercator. Zaključil je BA Economics & Management na Oxford University (1995–1998), pred tem pa International Baccalaureate, UWCAD v Devinu v Italiji (1993–1995). Od leta 2001 do leta 2003 je bil svetovalec v mednarodnem podjetju McKinsey & Co., vodil in sodeloval je tudi na številnih svetovalnih projektih s področja prodaje, trženja in organizacije v telekomunikacijski in naftni industriji v Pragi in Zagrebu. Je eden od soustanoviteljev prve McKinsey pisarne v regiji (Zagreb). V letih 2000–2001 je bil vodja splošnega računovodstva pri Goodyear Engineered Products v Kranju. Med leti 1998–2000 je delal kot poslovni analitik v podjetju Sava Tires/Goodyear, Kranj, Bruselj. Od leta 2004 do 2012 pa je bil izvršni direktor v podjetju Valicon, kjer je bil odgovoren za vodenje podjetja, prestrukturiranje, geografsko širitev in razvoj svetovalne dejavnosti. Večkrat sodeluje pri predavanjih in na okroglih mizah na regionalnih trženjskih dogodkih (Slovenska marketinška konferenca, Marketinški fokus, SEEMAR) o vlogi trženja, trženjskih raziskav in svetovanja.

Predmeti, ki jih uči:

Uroš Cvetko